Serwis korporacyjny
 APA Group  

Lifestyle

APA zaczyna współpracę z Wyższą Szkołą Bankową

APA Group dołączyła do grona partnerów Wyższej Szkoły Bankowej w Chorzowie i Katowicach. Współpraca obu stron dotyczy nowego przedsięwzięcia WSB. Od października na śląskiej uczelni zostanie uruchomiony nowy kierunek studiów licencjackich, który APA Group będzie wspierać biznesowo i merytorycznie.

Wyższa Szkoła Bankowa idzie z duchem czasu. Swoją ofertę dydaktyczną dostosowuje do potrzeb współczesnego biznesu, śledząc najważniejsze trendy i potrzeby rynku. Nic dziwnego, że to właśnie WSB jest pierwszą uczelnią na Śląsku, która w październiku uruchomi zupełnie nowy kierunek studiów licencjackich – Marketing i Sprzedaż. Na zajęciach z ekspertami i najlepszymi praktykami z branży studenci dowiedzą się, na czym polega nowoczesny marketing oraz komunikacja oparta o nowoczesne technologie. Jednym ze specjalistów wykładających na kierunku będzie Artur Pollak – Prezes APA Group.

Nowe szaty marketingu

Marketing w 2018 roku ma zupełnie nowe, technologiczne oblicze. Reklama to już nie tylko spoty telewizyjne, kolorowe ulotki czy uliczne billboardy, ale przede wszystkim nowe, digitalowe kanały komunikacji, największa w historii ilość punktów styku z konsumentami oraz narzędzia, które pozwalają bardzo szczegółowo mierzyć efekty działań marketingowych. Marki, które chcą odnosić sukcesy, sprzedawać jak najwięcej produktów czy usług i, co najważniejsze, cieszyć się lojalnym gronem klientów, muszą rozumieć swoich konsumentów oraz stale podążać za rozwojem technologicznym. A w tym obszarze najbardziej pomocni są eksperci marketingowi, specjaliści w zakresie sprzedaży, komunikacji, nowych technologii, mediów czy public relations. I takich ekspertów śląska uczelnia chce kształcić. Pomysłodawcy nowego kierunku na WSB, Adam Maliszewski i Adam Przeździęk, do współpracy w ramach nowego kierunku zaprosili doskonałych specjalistów, którzy pokażą różne aspekty swojej pracy, w tym te dotyczące wykorzystania technologii. – Marketingowcy i ekonomiści, którzy moim zdaniem powinni rozwijać świat, często nie rozumieją technologii, a powinni, ponieważ to ona pozwala skutecznie obniżać koszty i podnosić komfort życia. Technologia pozwala optymalizować działania, a ludzie potrzebują konkretnych liczb, dotyczących tego procesu. WSB jako uczelnia jest miejscem, które łączy świat cyfrowy ze światem cyfr – mówi Artur Pollak.

Cytat
Technologia pozwala optymalizować działania, a ludzie potrzebują konkretnych liczb, dotyczących tego procesu...

 

Praktyczne podejście i spotkania z ekspertami

Wśród partnerów przedsięwzięcia, oprócz APA Group, znalazły się również firmy i agencje takie jak: GONG, Hilti, Mediamass czy Prowly. Twórcy nowego kierunku na WSB podkreślają, że w tak dynamicznie zmieniającym się biznesie konieczna jest edukacja, która uwzględnia zarówno aktualną wiedzę teoretyczną, jak i stronę praktyczną. Dzięki współpracy z firmami oraz ekspertami branżowymi, którzy na swoim koncie mają szereg sukcesów, a także setki przeprowadzonych projektów, absolwenci kierunku Marketing i Sprzedaż będą mogli kompleksowo odpowiedzieć na oczekiwania przyszłych pracodawców. – Liczę na to, że nowy kierunek Marketing i Sprzedaż na WSB będzie kształcił managerów wychodzących poza własną strefę komfortu. Takich, którzy są w stanie zrozumieć proces, a nie tylko bilans zysków i strat. Wciąż mamy mało takich osób na rynku. Sprowadzenie działalności jedynie do finansów powoduje, że umyka nam wiele ludzkich spraw. Warto więc stale poszerzać horyzonty biznesu – podsumowuje Artur Pollak.

WSB oprócz tradycyjnych zajęć uczelnianych, przewidziała również szereg wykładów otwartych, spotkań z gośćmi specjalnymi, webinarów oraz bezpłatnych szkoleń. Rekrutacja na kierunek Marketing i Sprzedaż trwa do 29 września tego roku, a zajęcia ruszają już w październiku.

1 Gwiazda2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (Brak ocen)
Loading...


Zobacz również